Termenii si conditiile se aplica la achizitionarea online, de pe site-ul www.amargan.ro, stabilesc conditiile si specifica drepturile si obligatiile vanzatorului (distribuitorului) si ale cumparatorului (clientului, consumatorului). Vanzator si operator al operatiunilor online este Amargan Bihor SRL, cu sediul in Sat Cihei, Comuna Sanmartin, nr.76-33,jud. Bihor, cod fiscal: 38018510. Compania este înregistrată la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bihor. Pentru informatiile de contact va rugam sa consultati sectiunea contact de pe site (aceasta sectiune este parte din termenii si conditiile prezente).

-list: Relatia dintre parti este guvernata de urmatoarele acte normative:

– OG nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor

– OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii

– Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianţilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor

– Legea 365/2002 privind comertul electronic.

 

Comanda

Cumparatorul poate efectua comenzi prin adaugarea produsului/lor in cosul de cumparaturi urmand apoi pasii in care va selecta modalitatea de plata si va introduce detaliile de contact si de livrare. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi in lipsa finalizarii comenzii nu atrage dupa sine inregistratrarea unei comenzi si implicit nici rezervarea automata a produsului.

Prin finalizarea comenzii cumparatorul agreaza ca toate datele furnizate, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate.

 

Procesarea comenzilor

Dupa inregistrarea comenzii, veti primi prin e-mail un raspuns automat de confirmare. Produsele sunt de regula livrate in termen de 3-4 zile lucratoare. Cu toate ca 98% din produse sunt tot timpul in stoc, in mod exceptional, termenul de livrare se poate prelungi.

 

 

Livrare

Livrarea se face prin intermediul firmelor de curierat: Fan Curier sau X Curier. In ambele cazuri, taxa de transport este 15 RON, indiferent de valoarea comenzii, in interiorul localitatilor (pe teritoriul Romaniei). In cazul in care adresa furnizata de dumneavoastra se afla in afara localitatii, pe langa acei 15 RON clientul va mai achita in plus 0.8 RON / km. In cazul in care nu sunteti disponibil/a pentru livrare, veti primi o notificare. Daca livrarea nu se efectueaza in termenul estimat, va rugam sa ne contactati pentru urgentarea livrarii. De asemenea, exista posibilitatea ridicarii coletului de la sediul firmei de curierat, lista locatiilor fiind disponibila online pe site-urile firmelor de curierat.

 

 

Modalitate de plata

In numerar, la livrare – cea mai des folosita metoda de plata. Platiti curierului, care va emite o chitanta;

 

 

Garantie si reclamatii

Garantia se socoteste de la data livrarii produsului catre cumparator, si este de 24 de luni. Vanzatorul este responsabil pentru toate viciile produsului prezente la data livrarii sau care apar in interiorul termenului de garantie. O sesizare trebuie facuta prin e-mail sau la telefon, la adresa sau nr. de telefon specificate in sectiunea „Contact” a prezentului site. Clientului ii va fi rambursata contravaloarea produsului intr-un cont bancar sau sub forma de voucher. Sesizarea trebuie sa contina descrierea defectului reclamat si o copie a facturii (sau orice alt act care sa demonstreze achizitia). Orice sesizare va fi procesata fara intarziere si clientul va fi informat despre constatarile facute. Procedura de retur va fi trimisa pe email clientului, imediat ce a fost receptionata sesizarea.

 

 

Garantia

se acorda in urmatoarele cazuri:

-Daca este un defect care poate fi inlaturat, produsul va fi schimbat partial sau total. Daca defectul nu poate fi inlaturat datorita naturii disproportionate a acestuia, si inlocuirea produsului nu este posibila, clientul va avea posibilitatea de a primi suma de bani intr-un cont bancar in RON.

-Daca este un defect care impiedica folosirea normala a produsului, inlocuirea acestuia sau renuntarea la achizitie.

-In cazul defectelor multiple sau repetate, inlocuirea produsului sau renuntarea la achizitie. Reparatia defectului exista atunci cand acelasi defect, care impiedica folosirea normala, a fost inlaturat de cel putin 2 ori in perioada de garantie si a reaparut. Defecte multiple inseamna cel putin 3 defecte care impiedica folosirea normala.

-In cazul altor defecte ce nu pot fi inlaturate, si care nu necesita inlocuirea produsului, clientul va avea dreptul la un discount rezonabil sau la renuntarea la achizitie.

-Description: Pentru a beneficia de garantie, cumparatorul e obligat sa faca o sesizare.

In functie de natura cazului, este posibil sa nu fie necesar un certificat de garantie, dovada achizitiei produsului fiind suficienta si necesara.

Sesizarea referitoare la defectele constatate va fi procesata fara nici o intarziere, cu exceptia cazului in care partile s-au inteles altfel. Vanzatorul va comunica cumparatorului termenul si modalitatea de procesare a sesizarii, inclusiv confirmarea reparatilor necesare si durata acestora, sau, daca este cazul, motivarea in scris a refuzului de a da curs solicitarii.

 

 

Preturile si validitatea ofertei

Toate preturile includ TVA si sunt finale. Preturile sunt cele de la data comandarii produselor, indiferent de eventualele modificari ulterioare ale preturilor.

Preturile produselor sunt bazate pe preturile recomandate ale distribuitorilor exclusivi si sunt de regula cele la care pot fi achizitionate in magazine.

Pozele produselor sunt cu titlu de prezentare.

 

 Protectia datelor cu caracter personal

Toate datele personale pe care ni le comunicati, nu vor fi comunicate catre terte persoane fara acordul dvs. prealabil si vor fi prelucrate in conformitate cu legislatia in vigoare privind protectia datelor cu caracter personal. Beneficiaţi de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, la departamentul suport clienti prin e-mail la adresa vanzari@amargan.ro, sau la telefon 0737.525.671. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei. Puteti solicita oricand modificarea, actualizarea sau stergerea din baza de date. Prin lansarea comenzii cumparatorul este de accord cu prelucrarea datelor cu caracter personal.

 

 

Drepturile de autor

Toate informatiile prezentate pe www.amargan.ro reprezinta proprietatea Amargan Bihor SRL; folosirea acestor informatii fara acordul Amargan Bihor SRL se pedepseste conform legilor in vigoare. In cazul in care indentificati materiale care intra sub incidenta drepturilor de autor va rugam sa ne contactati la vanzari@amargan.ro.